Служебно издаване на удостоверение за вписване в регистъра на населението
На основание на:
• Закон за гражданската регистрация - чл. 24, ал. 1
• Закон за електронното управление - чл. 2; чл. 3; чл. 4; чл. 40
• Наредба № РД-02-20-6 от 24 април 2012 г. за издаване на удостоверения въз основа на регистъра на населението - чл. 3, ал. 3; чл. 19
Необходими документи:
Писмо от съответната институция относно исканото удостоверение
Срок на валидност: до промяна на данните в акта
Срок за изпълнение: 3 дни
Място: Информационен център - Мъглиж
Процедура по предоставяне на административната услуга:
Писмото , заедно с приложените документи, се приема от специалист по гражданско състояние в служба ГРАО в община Мъглиж.
Писмото се регистрира в електронната система за документооборот, след което специалистът в ЦУИГ насочва преписката към служба ГРАО, където се извършва проверка в локална и национална база данни, в семейните регистри и в личните регистрационни картони (ЛРК).Изготвят се исканата информация в служба ГРАО. Изготвя се удостоверение за вписване в регистъра на населението и по служебен път се предоставя на съответните държавни органи и институции.
Цена: безплатно