Определение:
Със Заповед № РД-09-61/19.02.2014 г. на кмета на Община Мъглиж, се утвърди Заявление за приемен ден на Кмета и Зам. – кметовете на общината.
Технологичен път:
Попълненото във всички графи заявление се подава в Центъра за административно обслужване (ЦАО). След въвeждането му в деловодната система, се предава на техническия секретар. Заявления се приемат всеки работен ден с изключение на самия приемен ден. Заявленията могат да се подават и по електронен път на obshtina@maglizh.bg със заглавие „Приемен ден“ или на факс 04321/22-55.
Уточнение:
Приемният ден се провежда всеки вторник от 14.00 до 17.00 часа.
Ако поради належащи служебни задължения кмета или зам.-кметовете отсъстват от сградата на общината, техническия секретар уведомява по телефона заявителите за невъзможността от провеждане на приемен ден.