cropped-fav.png
04321 / 33 01[email protected]
Понеделник — Петък: 8:30 ч. - 17:00 ч.
ПОДАЙ СИГНАЛ
logologo
  • ЗА МЪГЛИЖ
        • За Общината

          • За общината
          • Банкови сметки
          • Профил
          • Образование
          • Култура
          • Спорт
          • Общински вестник
          • Видни личности
          • Избори – архив
          • Галерия
        • Икономика и бюджет

          • Съвременно развитие
          • Бюджет
          • Финансови отчети и доклади
          • Европейски проекти
          • МИГ – Мъглиж, Казанлък и Гурково
        • КМЕТ НА ОБЩИНА МЪГЛИЖ

          Д-р Душо Иванов Гавазов

          Телефон : 04321 / 33-01
          E-mail: [email protected]

  • АДМИНИСТРАЦИЯ
        • Администрация

          • Кмет
          • Заместник-кметове
          • Секретар
          • Кметове на кметства
          • Кметски наместници
          • Структура на общинска администрация
          • ISO Секртификати на Община Мъглиж
          • Контакти с администрацията
        • Административни услуги

          • Правила за работа
          • Гражданска регистрация и актосъставяне
          • Общинска собственост
          • Устройство на територията
          • Кадастър
          • Местни данъци и такси
          • Нотариална дейност
          • Социални дейности
          • Транспорт
          • Търговия, туризъм, транспорт
          • Селско стопанство и транспорт
          • Контрол на строителството
          • Правни и административно-технически услуги
          • Зелена система
          • Други услуги
        • Нормативни документи

          • Устройствен правилник
          • Програми и стратегии
          • Вътрешни правила, документи и протоколи
          • Достъп до обществена информация
          • Защита на личните данни
          • Кметски заповеди
          • Регистри
          • Отчети
          • Декларации по ЗПУКИ
          • Декларации и регистър на декларации по ЗПКОНПИ
  • ОБЩИНСКИ СЪВЕТ
    • Председател
    • Заместник-председател
    • Общински съветници
    • Постоянни комисии
    • Правилник
    • Дневен ред, материали и становища
    • Решения
    • Проекти на наредби
    • Наредби
    • Декларации и регистър на декларации по ЗПКОНПИ
    • Декларации по ЗПУКИ
    • Контакти - Общински съвет
  • Начало
  • ИНФОРМАЦИЯ
        • Профил на купувача

          • Обществени поръчки
          • Вътрешни правила
        • Обявления и търгове

          • Обявления
          • Търгове
          • Инвестиционни предложения
          • Избори – 02.10.2022г.
        • Е-услуги

          • Обща информация
          • Е-услуги с електронен подпис
          • Деловодна справка
          • Местни данъци и такси към Община Мъглиж
          • Електронни услуги на НАП
          • Електронни услуги на НОИ
          • Регистър на обществените поръчки
          • Национален концесионен регистър
          • Подай сигнал
  • НОВИНИ
        • График дежурства кметове и наместници м.Февруари 2023г.
          Акценти
          Предоставяне на нови социални услуги от „Център за социална рехабилитация и интеграция“ в Община Мъглиж
          Акценти
          Временно прекъсване на електронните административни услуги на 28.01.2023г.
          Поради планирана профилактика от Изпълнителна аген ...
          Акценти
          Важно съобщение във връзка с появата и разпространението на насекомния вредител „Борова процесионка“ по иглолистните видове на територията на Община Мъглиж
          Акценти
          Заповед № РД-01-12 от 16.01.2023г. на РЗИ Стара Загора за въвеждане на временни противоепидемични мерки на територията на област Стара Загора
          Акценти
          Съобщение за въвежда временна организация на движението от 12.01.2023г.
          Във връзка с изпълнение на проект „Изграждане и ре ...
          Акценти
          Съобщение за провеждане на стрелби на УЦ ”Тюлбето”
          СЪОБЩЕНИЕ      На основание Писмо № 3-3128/ 20.12. ...
          Акценти
          Записване за дърва за огрев за отоплителния сезон 2023/2024 г.
          Обява за жителите на гр. Мъглиж Записване дърва за ...
          Акценти
          РАБОТНО ВРЕМЕ С ГРАЖДАНИ НА 23 и 30.12.2022 г.
          На 23 и 30 декември 2022 г. Общинска администрация ...
          Акценти
          Съобщение за въвежда временна организация на движението от 14.12.2022г. до 15.01.2023г. в обхват – от пътен възел „I-5 (Е85) – SZR1081“ до ул. „Дружба“, с. Тулово.
          Акценти
          ВАЖНО! РАБОТНО ВРЕМЕ ГЛ.АРХИТЕКТ – ДЕКЕМВРИ И ЯНУАРИ
          РАБОТНО ВРЕМЕ НА ГЛАВЕН АРХИТЕКТ ЗА МЕСЕЦ ДЕКЕМВРИ ...
          Акценти
          Съобщение за провеждане на стрелби на УЦ ”Тюлбето”
          СЪОБЩЕНИЕ      На основание Писмо № 3-2919/ 29.11. ...
          Акценти
  • КОНТАКТИ
  • ЗА МЪГЛИЖ
        • За Общината

          • За общината
          • Банкови сметки
          • Профил
          • Образование
          • Култура
          • Спорт
          • Общински вестник
          • Видни личности
          • Избори – архив
          • Галерия
        • Икономика и бюджет

          • Съвременно развитие
          • Бюджет
          • Финансови отчети и доклади
          • Европейски проекти
          • МИГ – Мъглиж, Казанлък и Гурково
        • КМЕТ НА ОБЩИНА МЪГЛИЖ

          Д-р Душо Иванов Гавазов

          Телефон : 04321 / 33-01
          E-mail: [email protected]

  • АДМИНИСТРАЦИЯ
        • Администрация

          • Кмет
          • Заместник-кметове
          • Секретар
          • Кметове на кметства
          • Кметски наместници
          • Структура на общинска администрация
          • ISO Секртификати на Община Мъглиж
          • Контакти с администрацията
        • Административни услуги

          • Правила за работа
          • Гражданска регистрация и актосъставяне
          • Общинска собственост
          • Устройство на територията
          • Кадастър
          • Местни данъци и такси
          • Нотариална дейност
          • Социални дейности
          • Транспорт
          • Търговия, туризъм, транспорт
          • Селско стопанство и транспорт
          • Контрол на строителството
          • Правни и административно-технически услуги
          • Зелена система
          • Други услуги
        • Нормативни документи

          • Устройствен правилник
          • Програми и стратегии
          • Вътрешни правила, документи и протоколи
          • Достъп до обществена информация
          • Защита на личните данни
          • Кметски заповеди
          • Регистри
          • Отчети
          • Декларации по ЗПУКИ
          • Декларации и регистър на декларации по ЗПКОНПИ
  • ОБЩИНСКИ СЪВЕТ
    • Председател
    • Заместник-председател
    • Общински съветници
    • Постоянни комисии
    • Правилник
    • Дневен ред, материали и становища
    • Решения
    • Проекти на наредби
    • Наредби
    • Декларации и регистър на декларации по ЗПКОНПИ
    • Декларации по ЗПУКИ
    • Контакти - Общински съвет
  • Начало
  • ИНФОРМАЦИЯ
        • Профил на купувача

          • Обществени поръчки
          • Вътрешни правила
        • Обявления и търгове

          • Обявления
          • Търгове
          • Инвестиционни предложения
          • Избори – 02.10.2022г.
        • Е-услуги

          • Обща информация
          • Е-услуги с електронен подпис
          • Деловодна справка
          • Местни данъци и такси към Община Мъглиж
          • Електронни услуги на НАП
          • Електронни услуги на НОИ
          • Регистър на обществените поръчки
          • Национален концесионен регистър
          • Подай сигнал
  • НОВИНИ
        • График дежурства кметове и наместници м.Февруари 2023г.
          Акценти
          Предоставяне на нови социални услуги от „Център за социална рехабилитация и интеграция“ в Община Мъглиж
          Акценти
          Временно прекъсване на електронните административни услуги на 28.01.2023г.
          Поради планирана профилактика от Изпълнителна аген ...
          Акценти
          Важно съобщение във връзка с появата и разпространението на насекомния вредител „Борова процесионка“ по иглолистните видове на територията на Община Мъглиж
          Акценти
          Заповед № РД-01-12 от 16.01.2023г. на РЗИ Стара Загора за въвеждане на временни противоепидемични мерки на територията на област Стара Загора
          Акценти
          Съобщение за въвежда временна организация на движението от 12.01.2023г.
          Във връзка с изпълнение на проект „Изграждане и ре ...
          Акценти
          Съобщение за провеждане на стрелби на УЦ ”Тюлбето”
          СЪОБЩЕНИЕ      На основание Писмо № 3-3128/ 20.12. ...
          Акценти
          Записване за дърва за огрев за отоплителния сезон 2023/2024 г.
          Обява за жителите на гр. Мъглиж Записване дърва за ...
          Акценти
          РАБОТНО ВРЕМЕ С ГРАЖДАНИ НА 23 и 30.12.2022 г.
          На 23 и 30 декември 2022 г. Общинска администрация ...
          Акценти
          Съобщение за въвежда временна организация на движението от 14.12.2022г. до 15.01.2023г. в обхват – от пътен възел „I-5 (Е85) – SZR1081“ до ул. „Дружба“, с. Тулово.
          Акценти
          ВАЖНО! РАБОТНО ВРЕМЕ ГЛ.АРХИТЕКТ – ДЕКЕМВРИ И ЯНУАРИ
          РАБОТНО ВРЕМЕ НА ГЛАВЕН АРХИТЕКТ ЗА МЕСЕЦ ДЕКЕМВРИ ...
          Акценти
          Съобщение за провеждане на стрелби на УЦ ”Тюлбето”
          СЪОБЩЕНИЕ      На основание Писмо № 3-2919/ 29.11. ...
          Акценти
  • КОНТАКТИ
Начало » Правила за работа
by admin0 CommentsПубликувано на 12.10.2021

Правила за работа

Център за административно обслужване /ЦАО/

Местоположение – в сградата на Община Мъглиж,
Пл.“Трети март “, №32 – Център за административно обслужване на партерен етаж
Работно време – от 08:30 до 17:00 часа.
Телефон за връзка: 04321/21-02
Телефон за сигнали, предложения, жалби, протести и достъп до обществена информация на граждани: 04321/33-01
Служба ГРАО: 04321/20-25; +359 879 914 311; +359 879 914 312
Техническа служба: 04321/23-18
Данъчна служба: 04321/33-27
Общинска собственост: 04321/33-19
Счетоводство: 04321/33-09
E-mail: [email protected]

Центъра за административно обслужване:

-предоставя информация на потребителите за издаваните актове и предоставяните услуги при осъществяване на административното обслужване на достъпен и разбираем език;
-отговаря на запитвания от общ характер и насочва въпросите по компетентност до звената в съответната администрация, както и към други административни органи, компетентни по съответния въпрос;
-разяснява изискванията, на които трябва да отговарят заявлението/искането за осъществяване на административното обслужване, жалбата, протестът, сигналът или предложението, по предварително установен ред;
-приема заявления и искания, жалби и протести, сигнали и предложения;
-проверява пълнотата на документацията по всяко заявление/искане за осъществяване на административно обслужване по предварително изготвен контролен списък;
-дава информация за хода на работата по преписката;
-осъществява връзката с останалите звена от администрацията по повод осъществяване на административно обслужване;
-предоставя исканите документи, включително издадените индивидуални административни актове и други документи, данни и информация, които са резултат от осъществено административно обслужване;
-осъществява контакт с приемните за предложения и сигнали, когато са създадени такива, както и със звената, работещи експертно по преписките, образувани по заявления/искания за осъществяване на административно обслужване, и по преписките, образувани въз основа на сигнали или предложения;
-разяснява начина на плащане, като насърчава плащането с платежна карта чрез терминални устройства ПОС в случаите на осигурена възможност за картови плащания;
-изпълнява и функциите на посредник при заявяване, заплащане и получаване на електронни административни услуги по реда на Наредбата за общите изисквания към информационните системи, регистрите и електронните административни услуги.

Състоянието на вашия документ можете да проверите тук.

Записване за приемен ден на кмета

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Община Мъглиж не изисква удостоверения за наличие или липса на задължения от изпълнителите по ЗОП, както и в случаите, когато е компетентен орган за извършване на административна услуга, за която е необходим такъв документ. Община Мъглиж набавя тези документи по служебен път от органите по приходите (НАП, Агенция „Митници” и общините).

Община Мъглиж има сключен договор с лицензиран пощенски оператор “БЪЛГАРСКИ ПОЩИ” ЕАД.

 Издаденият индивидуален административен акт може да получите чрез:

– лицензиран пощенски оператор на посочен от Вас адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.

 Индивидуалният административен акт може да бъде изпратен:

– като вътрешна препоръчана пощенска пратка
– като вътрешна куриерска пратка
– като международна препоръчана пощенска пратка
– лично от звеното за административно обслужване
– по електронен път на електронна поща
– по електронен път чрез система за сигурно електронно връчване/система за електронна препоръчана поща

 Електронен адрес за предложения във връзка с предоставяните от Общинска администрация – Мъглиж услуги- [email protected]

 Ред и срокове за обжалване на действията на органа по предоставяне на услугата:

Жалба срещу административния акт могат да подават заинтересованите лица.
С жалбата може да се оспори както законосъобразността, така и целесъобразността на административния акт.
Прокурорът може да подава протест само относно законосъобразността на административния акт.

Форма на жалбата и протеста. Срок за оспорване
 Жалбата или протестът се подава в писмена форма чрез административния орган, чийто акт се оспорва, в 14-дневен срок от съобщаването му на заинтересованите лица и организации.

Мълчаливият отказ или мълчаливото съгласие може да се оспори в едномесечен срок от изтичането на срока, в който административният орган е бил длъжен да се произнесе..
Когато актът, мълчаливият отказ или мълчаливото съгласие са били оспорени по административен ред, срокът започва да тече от съобщението, че по-горестоящият административен орган се е произнесъл с решение, а ако органът не се е произнесъл – от крайната дата, на която е следвало да се произнесе.
Когато прокурорът не е участвал в административното производство, той може да оспори акта до един месец от издаването му.
Административните актове могат да се оспорят с искане за обявяване на нищожността им без ограничение във времето.

Предишен
Следващ
logologo
За връзка с Община Мъглиж
 0800 18049

 Пл.“Трети март “, № 32

 04321 / 33-01

 04321 / 22-55

 [email protected]

© 2022 Община Мъглиж | Уеб дизайн и разработка: Simply Impressive
  • Към Уебсайт – до 2019 г.
  • Към Уебсайт – от 2019 г. до 2021 г.