Център за административно обслужване /ЦАО/
Местоположение – в сградата на Община Мъглиж,
Пл.“Трети март “, №32 – Център за административно обслужване на партерен етаж
Работно време – от 08:30 до 17:00 часа.
Телефон за връзка: 04321/21-02
Телефон за сигнали, предложения, жалби, протести и достъп до обществена информация на граждани: 04321/33-01
Служба ГРАО: 04321/20-25; +359 879 914 311; +359 879 914 312
Техническа служба: 04321/23-18
Данъчна служба: 04321/33-27
Общинска собственост: 04321/33-19
Счетоводство: 04321/33-09
E-mail: obshtina@maglizh.bg
Центъра за административно обслужване:
-предоставя информация на потребителите за издаваните актове и предоставяните услуги при осъществяване на административното обслужване на достъпен и разбираем език;
-отговаря на запитвания от общ характер и насочва въпросите по компетентност до звената в съответната администрация, както и към други административни органи, компетентни по съответния въпрос;
-разяснява изискванията, на които трябва да отговарят заявлението/искането за осъществяване на административното обслужване, жалбата, протестът, сигналът или предложението, по предварително установен ред;
-приема заявления и искания, жалби и протести, сигнали и предложения;
-проверява пълнотата на документацията по всяко заявление/искане за осъществяване на административно обслужване по предварително изготвен контролен списък;
-дава информация за хода на работата по преписката;
-осъществява връзката с останалите звена от администрацията по повод осъществяване на административно обслужване;
-предоставя исканите документи, включително издадените индивидуални административни актове и други документи, данни и информация, които са резултат от осъществено административно обслужване;
-осъществява контакт с приемните за предложения и сигнали, когато са създадени такива, както и със звената, работещи експертно по преписките, образувани по заявления/искания за осъществяване на административно обслужване, и по преписките, образувани въз основа на сигнали или предложения;
-разяснява начина на плащане, като насърчава плащането с платежна карта чрез терминални устройства ПОС в случаите на осигурена възможност за картови плащания;
-изпълнява и функциите на посредник при заявяване, заплащане и получаване на електронни административни услуги по реда на Наредбата за общите изисквания към информационните системи, регистрите и електронните административни услуги.
Община Мъглиж не изисква удостоверения за наличие или липса на задължения от изпълнителите по ЗОП, както и в случаите, когато е компетентен орган за извършване на административна услуга, за която е необходим такъв документ. Община Мъглиж набавя тези документи по служебен път от органите по приходите (НАП, Агенция „Митници” и общините).
Община Мъглиж има сключен договор с лицензиран пощенски оператор “БЪЛГАРСКИ ПОЩИ” ЕАД.
Издаденият индивидуален административен акт може да получите чрез:
– лицензиран пощенски оператор на посочен от Вас адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт може да бъде изпратен:
– като вътрешна препоръчана пощенска пратка
– като вътрешна куриерска пратка
– като международна препоръчана пощенска пратка
– лично от звеното за административно обслужване
– по електронен път на електронна поща
– по електронен път чрез система за сигурно електронно връчване/система за електронна препоръчана поща
Електронен адрес за предложения във връзка с предоставяните от Общинска администрация – Мъглиж услуги- sekretar@maglizh.bg
Ред и срокове за обжалване на действията на органа по предоставяне на услугата:
Жалба срещу административния акт могат да подават заинтересованите лица.
С жалбата може да се оспори както законосъобразността, така и целесъобразността на административния акт.
Прокурорът може да подава протест само относно законосъобразността на административния акт.
Форма на жалбата и протеста. Срок за оспорване
Жалбата или протестът се подава в писмена форма чрез административния орган, чийто акт се оспорва, в 14-дневен срок от съобщаването му на заинтересованите лица и организации.
Мълчаливият отказ или мълчаливото съгласие може да се оспори в едномесечен срок от изтичането на срока, в който административният орган е бил длъжен да се произнесе..
Когато актът, мълчаливият отказ или мълчаливото съгласие са били оспорени по административен ред, срокът започва да тече от съобщението, че по-горестоящият административен орган се е произнесъл с решение, а ако органът не се е произнесъл – от крайната дата, на която е следвало да се произнесе.
Когато прокурорът не е участвал в административното производство, той може да оспори акта до един месец от издаването му.
Административните актове могат да се оспорят с искане за обявяване на нищожността им без ограничение във времето.