cropped-fav.png
04321 / 33 01[email protected]
Понеделник — Петък: 8:30 ч. - 17:00 ч.
ПОДАЙ СИГНАЛ
logologo
  • ЗА МЪГЛИЖ
        • За Общината

          • За общината
          • Банкови сметки
          • Профил
          • Образование
          • Култура
          • Спорт
          • Общински вестник
          • Видни личности
          • Избори – архив
          • Галерия
        • Икономика и бюджет

          • Съвременно развитие
          • Бюджет
          • Финансови отчети и доклади
          • Европейски проекти
          • МИГ – Мъглиж, Казанлък и Гурково
        • КМЕТ НА ОБЩИНА МЪГЛИЖ

          Д-р Душо Иванов Гавазов

          Телефон : 04321 / 33-01
          E-mail: [email protected]

  • АДМИНИСТРАЦИЯ
        • Администрация

          • Кмет
          • Заместник-кметове
          • Секретар
          • Кметове на кметства
          • Кметски наместници
          • Структура на общинска администрация
          • ISO Секртификати на Община Мъглиж
          • Контакти с администрацията
        • Административни услуги

          • Правила за работа
          • Гражданска регистрация и актосъставяне
          • Общинска собственост
          • Устройство на територията
          • Кадастър
          • Местни данъци и такси
          • Нотариална дейност
          • Социални дейности
          • Транспорт
          • Търговия, туризъм, транспорт
          • Селско стопанство и транспорт
          • Контрол на строителството
          • Правни и административно-технически услуги
          • Зелена система
          • Други услуги
        • Нормативни документи

          • Устройствен правилник
          • Програми и стратегии
          • Вътрешни правила, документи и протоколи
          • Достъп до обществена информация
          • Защита на личните данни
          • Кметски заповеди
          • Регистри
          • Отчети
          • Декларации по ЗПУКИ
          • Декларации и регистър на декларации по ЗПКОНПИ
  • ОБЩИНСКИ СЪВЕТ
    • Председател
    • Заместник-председател
    • Общински съветници
    • Постоянни комисии
    • Правилник
    • Дневен ред, материали и становища
    • Решения
    • Проекти на наредби
    • Наредби
    • Декларации и регистър на декларации по ЗПКОНПИ
    • Декларации по ЗПУКИ
    • Контакти - Общински съвет
  • Начало
  • ИНФОРМАЦИЯ
        • Профил на купувача

          • Обществени поръчки
          • Вътрешни правила
        • Обявления и търгове

          • Обявления
          • Търгове
          • Инвестиционни предложения
          • Избори – 02.10.2022г.
        • Е-услуги

          • Обща информация
          • Е-услуги с електронен подпис
          • Деловодна справка
          • Местни данъци и такси към Община Мъглиж
          • Електронни услуги на НАП
          • Електронни услуги на НОИ
          • Регистър на обществените поръчки
          • Национален концесионен регистър
          • Подай сигнал
  • НОВИНИ
        • График дежурства кметове и наместници м.Февруари 2023г.
          Акценти
          Предоставяне на нови социални услуги от „Център за социална рехабилитация и интеграция“ в Община Мъглиж
          Акценти
          Временно прекъсване на електронните административни услуги на 28.01.2023г.
          Поради планирана профилактика от Изпълнителна аген ...
          Акценти
          Важно съобщение във връзка с появата и разпространението на насекомния вредител „Борова процесионка“ по иглолистните видове на територията на Община Мъглиж
          Акценти
          Заповед № РД-01-12 от 16.01.2023г. на РЗИ Стара Загора за въвеждане на временни противоепидемични мерки на територията на област Стара Загора
          Акценти
          Съобщение за въвежда временна организация на движението от 12.01.2023г.
          Във връзка с изпълнение на проект „Изграждане и ре ...
          Акценти
          Съобщение за провеждане на стрелби на УЦ ”Тюлбето”
          СЪОБЩЕНИЕ      На основание Писмо № 3-3128/ 20.12. ...
          Акценти
          Записване за дърва за огрев за отоплителния сезон 2023/2024 г.
          Обява за жителите на гр. Мъглиж Записване дърва за ...
          Акценти
          РАБОТНО ВРЕМЕ С ГРАЖДАНИ НА 23 и 30.12.2022 г.
          На 23 и 30 декември 2022 г. Общинска администрация ...
          Акценти
          Съобщение за въвежда временна организация на движението от 14.12.2022г. до 15.01.2023г. в обхват – от пътен възел „I-5 (Е85) – SZR1081“ до ул. „Дружба“, с. Тулово.
          Акценти
          ВАЖНО! РАБОТНО ВРЕМЕ ГЛ.АРХИТЕКТ – ДЕКЕМВРИ И ЯНУАРИ
          РАБОТНО ВРЕМЕ НА ГЛАВЕН АРХИТЕКТ ЗА МЕСЕЦ ДЕКЕМВРИ ...
          Акценти
          Съобщение за провеждане на стрелби на УЦ ”Тюлбето”
          СЪОБЩЕНИЕ      На основание Писмо № 3-2919/ 29.11. ...
          Акценти
  • КОНТАКТИ
  • ЗА МЪГЛИЖ
        • За Общината

          • За общината
          • Банкови сметки
          • Профил
          • Образование
          • Култура
          • Спорт
          • Общински вестник
          • Видни личности
          • Избори – архив
          • Галерия
        • Икономика и бюджет

          • Съвременно развитие
          • Бюджет
          • Финансови отчети и доклади
          • Европейски проекти
          • МИГ – Мъглиж, Казанлък и Гурково
        • КМЕТ НА ОБЩИНА МЪГЛИЖ

          Д-р Душо Иванов Гавазов

          Телефон : 04321 / 33-01
          E-mail: [email protected]

  • АДМИНИСТРАЦИЯ
        • Администрация

          • Кмет
          • Заместник-кметове
          • Секретар
          • Кметове на кметства
          • Кметски наместници
          • Структура на общинска администрация
          • ISO Секртификати на Община Мъглиж
          • Контакти с администрацията
        • Административни услуги

          • Правила за работа
          • Гражданска регистрация и актосъставяне
          • Общинска собственост
          • Устройство на територията
          • Кадастър
          • Местни данъци и такси
          • Нотариална дейност
          • Социални дейности
          • Транспорт
          • Търговия, туризъм, транспорт
          • Селско стопанство и транспорт
          • Контрол на строителството
          • Правни и административно-технически услуги
          • Зелена система
          • Други услуги
        • Нормативни документи

          • Устройствен правилник
          • Програми и стратегии
          • Вътрешни правила, документи и протоколи
          • Достъп до обществена информация
          • Защита на личните данни
          • Кметски заповеди
          • Регистри
          • Отчети
          • Декларации по ЗПУКИ
          • Декларации и регистър на декларации по ЗПКОНПИ
  • ОБЩИНСКИ СЪВЕТ
    • Председател
    • Заместник-председател
    • Общински съветници
    • Постоянни комисии
    • Правилник
    • Дневен ред, материали и становища
    • Решения
    • Проекти на наредби
    • Наредби
    • Декларации и регистър на декларации по ЗПКОНПИ
    • Декларации по ЗПУКИ
    • Контакти - Общински съвет
  • Начало
  • ИНФОРМАЦИЯ
        • Профил на купувача

          • Обществени поръчки
          • Вътрешни правила
        • Обявления и търгове

          • Обявления
          • Търгове
          • Инвестиционни предложения
          • Избори – 02.10.2022г.
        • Е-услуги

          • Обща информация
          • Е-услуги с електронен подпис
          • Деловодна справка
          • Местни данъци и такси към Община Мъглиж
          • Електронни услуги на НАП
          • Електронни услуги на НОИ
          • Регистър на обществените поръчки
          • Национален концесионен регистър
          • Подай сигнал
  • НОВИНИ
        • График дежурства кметове и наместници м.Февруари 2023г.
          Акценти
          Предоставяне на нови социални услуги от „Център за социална рехабилитация и интеграция“ в Община Мъглиж
          Акценти
          Временно прекъсване на електронните административни услуги на 28.01.2023г.
          Поради планирана профилактика от Изпълнителна аген ...
          Акценти
          Важно съобщение във връзка с появата и разпространението на насекомния вредител „Борова процесионка“ по иглолистните видове на територията на Община Мъглиж
          Акценти
          Заповед № РД-01-12 от 16.01.2023г. на РЗИ Стара Загора за въвеждане на временни противоепидемични мерки на територията на област Стара Загора
          Акценти
          Съобщение за въвежда временна организация на движението от 12.01.2023г.
          Във връзка с изпълнение на проект „Изграждане и ре ...
          Акценти
          Съобщение за провеждане на стрелби на УЦ ”Тюлбето”
          СЪОБЩЕНИЕ      На основание Писмо № 3-3128/ 20.12. ...
          Акценти
          Записване за дърва за огрев за отоплителния сезон 2023/2024 г.
          Обява за жителите на гр. Мъглиж Записване дърва за ...
          Акценти
          РАБОТНО ВРЕМЕ С ГРАЖДАНИ НА 23 и 30.12.2022 г.
          На 23 и 30 декември 2022 г. Общинска администрация ...
          Акценти
          Съобщение за въвежда временна организация на движението от 14.12.2022г. до 15.01.2023г. в обхват – от пътен възел „I-5 (Е85) – SZR1081“ до ул. „Дружба“, с. Тулово.
          Акценти
          ВАЖНО! РАБОТНО ВРЕМЕ ГЛ.АРХИТЕКТ – ДЕКЕМВРИ И ЯНУАРИ
          РАБОТНО ВРЕМЕ НА ГЛАВЕН АРХИТЕКТ ЗА МЕСЕЦ ДЕКЕМВРИ ...
          Акценти
          Съобщение за провеждане на стрелби на УЦ ”Тюлбето”
          СЪОБЩЕНИЕ      На основание Писмо № 3-2919/ 29.11. ...
          Акценти
  • КОНТАКТИ
Начало » Устройство на територията
by admin0 CommentsПубликувано на 12.10.2021

Устройство на територията

1.  1989 Издаване на разрешения за поставяне на преместваеми обекти
2.  1990 Осъществяване на контрол по строителството при откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво на строежа
3.  1991 Издаване на удостоверения, че обособените дялове или части отговарят на одобрени за това инвестиционни проекти за извършване на доброволна делба
4.  1992 Включване на земеделски земи в границите на урбанизираните територии
5.  2001 Допускане изработването на проекти за изменение на подробни устройствени планове
6.  2002 Издаване на удостоверение и скица относно имоти, подлежащи на възстановяване, находящи се в границите на урбанизираните територии
7.  2004 Издаване на разрешително за водовземане от води, включително от язовири и микроязовири и минерални води – публична общинска собственост, както и от находища на минерални води – изключителна държавна собственост, които са предоставени безвъзмездно за управление и ползване от общините
8.  2005 Учредяване на еднократно право на прокарване и/или преминаване на съоръжение на техническата инфраструктура през имот-общинска собственост
9.  2018 Удостоверение за административен адрес на поземлени имоти
10.  2023 Съгласуване на идейни инвестиционни проекти
11.  2024 Одобряване на проект-заснемане на извършен разрешен строеж, когато одобрените инвестиционни проекти са изгубени
12.  2025 Разрешаване изработването на комплексен проект за инвестиционна инициатива
13.  2027 Издаване на скици за недвижими имоти
14.  2041 Издаване на разрешение за строеж в поземлени имоти в горски територии без промяна на предназначението
15.  2043 Издаване на заповед за учредяване на право на прокарване на отклонения от общи мрежи и съоръжения на техническата инфраструктура през чужди имоти
16.  2054 Разглеждане и одобряване на инвестиционни проекти, по които се издава разрешение за строеж
17.  2060 Издаване разрешение за изработване на подробни устройствени планове
18.  2061 Допускане на изменения в одобрен инвестиционен проект
19.  2062 Регистриране и въвеждане на строежи в експлоатация, издаване на удостоверение за въвеждане в експлоатация за видовете строежи от IV и V категория
20.  2063 Издаване на констативни протоколи и удостоверения за степен на завършеност на строежи
21.  2064 Издаване заповед за осигуряване достъп в недвижими имоти
22.  2065 Одобряване на протокол за утвърждаване на размер и граници на терени за рекултивация
23.  2082 Удостоверения за идентичност на урегулиран поземлен имот
24.  2083 Издаване на виза за проектиране
25.  2084 Издаване на удостоверение за търпимост на строеж
26.  2085 Издаване на удостоверение за нанасяне на новоизградени сгради в действащия кадастрален план по чл.54а ал.3 от ЗКИР, във връзка с чл.175 от ЗУТ
27.  2111 Изготвяне на справки на заинтересувани лица относно изменения на устройствени планове и схеми
28.  2112 Издаване на разрешение за строеж
29.  2113 Презаверяване на разрешение за строеж, което е изгубило действието си поради изтичане на срока
30.  2114 Издаване на заповед за учредяване право на преминаване през чужди поземлени имоти
31.  2115 Попълване/поправка на кадастрален план
32.  2116 Прокарване на временен път до урегулирани поземлени имоти, които имат лице по проектирани нови улици
33.  2117 Одобряване на подробен устройствен план
34.  2130 Издаване на разрешение за строеж без одобряване на инвестиционни проекти
35.  2517 Заверяване на преписи от документи и копия от планове и документация към тях
36.  2518 Изменение на план на новообразувани имоти
37.  2519 Издаване на заверен препис от решение на Общински експертен съвет

Други услуги на Устройство на територията

38.   Възстановяване на внесен депозит за разкопаване
39.   Извадка – копие от действащ ПУП

 

Предишен
Следващ
logologo
За връзка с Община Мъглиж
 0800 18049

 Пл.“Трети март “, № 32

 04321 / 33-01

 04321 / 22-55

 [email protected]

© 2022 Община Мъглиж | Уеб дизайн и разработка: Simply Impressive
  • Към Уебсайт – до 2019 г.
  • Към Уебсайт – от 2019 г. до 2021 г.