cropped-fav.png
04321 / 33 01[email protected]
Понеделник — Петък: 8:30 ч. - 17:00 ч.
ПОДАЙ СИГНАЛ
logologo
  • ЗА МЪГЛИЖ
        • За Общината

          • За общината
          • Банкови сметки
          • Общински предприятия
          • Социална политика на Община Мъглиж
          • Образование
          • Култура
          • Спорт
          • Общински вестник
          • Видни личности
          • Избори – архив
          • Галерия
        • Икономика и бюджет

          • Съвременно развитие
          • Бюджет
          • Финансови отчети и доклади
          • Европейски проекти
          • МИГ – Мъглиж, Казанлък и Гурково
        • КМЕТ НА ОБЩИНА МЪГЛИЖ

          Д-р Душо Иванов Гавазов

          Телефон : 04321 / 33-01
          E-mail: [email protected]

  • АДМИНИСТРАЦИЯ
        • Администрация

          • Кмет
          • Заместник-кметове
          • Секретар
          • Кметове на кметства
          • Кметски наместници
          • Структура на общинска администрация
          • ISO Секртификати на Община Мъглиж
          • Контакти с администрацията
        • Административни услуги

          • Правила за работа
          • Гражданска регистрация и актосъставяне
          • Общинска собственост
          • Устройство на територията
          • Кадастър
          • Местни данъци и такси
          • Нотариална дейност
          • Социални дейности
          • Транспорт
          • Търговия, туризъм, транспорт
          • Селско стопанство и транспорт
          • Контрол на строителството
          • Правни и административно-технически услуги
          • Зелена система
          • Други услуги
          • Ред и условия за вътрешно подаване на сигнали за нарушения
          • Защита от домашно насилие
        • Нормативни документи

          • Устройствен правилник
          • Програми и стратегии
          • Вътрешни правила, документи и протоколи
          • Достъп до обществена информация
          • Правила за достъп и повторно използване на защитени данни
          • Защита на личните данни
          • Кметски заповеди
          • Регистри
          • Отчети
          • Декларации по ЗПУКИ
          • Декларации и регистър на декларации по ЗПКОНПИ
          • Декларации и регистър на декларации по ЗПК
  • ОБЩИНСКИ СЪВЕТ
    • Председател
    • Заместник-председател
    • Общински съветници
    • Постоянни комисии
    • Правилник
    • Съобщения
    • Дневен ред, материали и становища
    • Решения
    • Видео материали
    • Регистър на върнатите за ново обсъждане решения на общински съвет
    • Проекти на наредби
    • Наредби
    • Декларации и регистър на декларации по ЗПК
    • Декларации и регистър на декларации по ЗПКОНПИ
    • Декларации по ЗПУКИ
    • Контакти - Общински съвет
  • Начало
  • ИНФОРМАЦИЯ
        • Профил на купувача

          • Обществени поръчки
          • Вътрешни правила
        • Обявления и търгове

          • Обявления
          • Търгове
          • Инвестиционни предложения
          • Местни избори – 29.10.2023г.
        • Е-услуги

          • Обща информация
          • Е-услуги с електронен подпис
          • Деловодна справка
          • Местни данъци и такси към Община Мъглиж
          • Електронни услуги на НАП
          • Електронни услуги на НОИ
          • Регистър на обществените поръчки
          • Национален концесионен регистър
          • Подай сигнал
  • НОВИНИ
        • Съобщение – Профилактика на Информационните системи
          Община Мъглиж уведомява гражданите, че на 21.05.20 ...
          Акценти
          Финансиране за проекти по кодиране и дигитални умения – кандидатствай до 28 юни!
          A България обявява отворена покана за микрофинанси ...
          Акценти
          ПОКАНА ЗА СВИКВАНЕ НА ОБЩО СЪБРАНИЕ НА СНЦ „МИГ – МЪГЛИЖ, НИКОЛАЕВО, ГУРКОВО”
          Акценти
          Община Мъглиж е в партньорство с АРИР Стара Загора в усилията си за насърчаване на младите хора.
          Акценти
          ДЕЗАКАРИЗАЦИЯ (ОБРАБОТКА ПРОТИВ КЪРЛЕЖИ) НА ТЕРИТОРИЯТА НА ОБЩИНА МЪГЛИЖ
          Акценти
          От 24.04.2025г. започва прием на заявления за регистрационен номер по избор
          От 24.04.2025г. започва прием на заявления за реги ...
          Акценти
          График с дежурства на кметовете по населени места – м. Май 2025г.
          Акценти, Без категория
          Сдружение с нестопанска цел „Местна инициативна група – Мъглиж, Николаево” е регистрирано в Търговския регистър и регистър на юридическите лица с нестопанска цел
          Сдружение с нестопанска цел „Местна инициативна гр ...
          Акценти, Без категория
          Влиза в сила нов регламент относно защитата на европейските занаятчийски и промишлени продукти
          Акценти
          Съобщение за Укрепване свлачище SZR 22.67341-01 на общински път SZR 3085 (ІІІ5007) Ветрен – Сливито
          Във връзка с изпълнение на обект „Укрепване свлачи ...
          Акценти
          Съобщение – технически преглед на язовир „Копринка“
          СЪОБЩЕНИЕ           Община Мъглиж уведомява населе ...
          Акценти
          Програма за Цветница – 2025г.
          Акценти
  • КОНТАКТИ
  • ЗА МЪГЛИЖ
        • За Общината

          • За общината
          • Банкови сметки
          • Общински предприятия
          • Социална политика на Община Мъглиж
          • Образование
          • Култура
          • Спорт
          • Общински вестник
          • Видни личности
          • Избори – архив
          • Галерия
        • Икономика и бюджет

          • Съвременно развитие
          • Бюджет
          • Финансови отчети и доклади
          • Европейски проекти
          • МИГ – Мъглиж, Казанлък и Гурково
        • КМЕТ НА ОБЩИНА МЪГЛИЖ

          Д-р Душо Иванов Гавазов

          Телефон : 04321 / 33-01
          E-mail: [email protected]

  • АДМИНИСТРАЦИЯ
        • Администрация

          • Кмет
          • Заместник-кметове
          • Секретар
          • Кметове на кметства
          • Кметски наместници
          • Структура на общинска администрация
          • ISO Секртификати на Община Мъглиж
          • Контакти с администрацията
        • Административни услуги

          • Правила за работа
          • Гражданска регистрация и актосъставяне
          • Общинска собственост
          • Устройство на територията
          • Кадастър
          • Местни данъци и такси
          • Нотариална дейност
          • Социални дейности
          • Транспорт
          • Търговия, туризъм, транспорт
          • Селско стопанство и транспорт
          • Контрол на строителството
          • Правни и административно-технически услуги
          • Зелена система
          • Други услуги
          • Ред и условия за вътрешно подаване на сигнали за нарушения
          • Защита от домашно насилие
        • Нормативни документи

          • Устройствен правилник
          • Програми и стратегии
          • Вътрешни правила, документи и протоколи
          • Достъп до обществена информация
          • Правила за достъп и повторно използване на защитени данни
          • Защита на личните данни
          • Кметски заповеди
          • Регистри
          • Отчети
          • Декларации по ЗПУКИ
          • Декларации и регистър на декларации по ЗПКОНПИ
          • Декларации и регистър на декларации по ЗПК
  • ОБЩИНСКИ СЪВЕТ
    • Председател
    • Заместник-председател
    • Общински съветници
    • Постоянни комисии
    • Правилник
    • Съобщения
    • Дневен ред, материали и становища
    • Решения
    • Видео материали
    • Регистър на върнатите за ново обсъждане решения на общински съвет
    • Проекти на наредби
    • Наредби
    • Декларации и регистър на декларации по ЗПК
    • Декларации и регистър на декларации по ЗПКОНПИ
    • Декларации по ЗПУКИ
    • Контакти - Общински съвет
  • Начало
  • ИНФОРМАЦИЯ
        • Профил на купувача

          • Обществени поръчки
          • Вътрешни правила
        • Обявления и търгове

          • Обявления
          • Търгове
          • Инвестиционни предложения
          • Местни избори – 29.10.2023г.
        • Е-услуги

          • Обща информация
          • Е-услуги с електронен подпис
          • Деловодна справка
          • Местни данъци и такси към Община Мъглиж
          • Електронни услуги на НАП
          • Електронни услуги на НОИ
          • Регистър на обществените поръчки
          • Национален концесионен регистър
          • Подай сигнал
  • НОВИНИ
        • Съобщение – Профилактика на Информационните системи
          Община Мъглиж уведомява гражданите, че на 21.05.20 ...
          Акценти
          Финансиране за проекти по кодиране и дигитални умения – кандидатствай до 28 юни!
          A България обявява отворена покана за микрофинанси ...
          Акценти
          ПОКАНА ЗА СВИКВАНЕ НА ОБЩО СЪБРАНИЕ НА СНЦ „МИГ – МЪГЛИЖ, НИКОЛАЕВО, ГУРКОВО”
          Акценти
          Община Мъглиж е в партньорство с АРИР Стара Загора в усилията си за насърчаване на младите хора.
          Акценти
          ДЕЗАКАРИЗАЦИЯ (ОБРАБОТКА ПРОТИВ КЪРЛЕЖИ) НА ТЕРИТОРИЯТА НА ОБЩИНА МЪГЛИЖ
          Акценти
          От 24.04.2025г. започва прием на заявления за регистрационен номер по избор
          От 24.04.2025г. започва прием на заявления за реги ...
          Акценти
          График с дежурства на кметовете по населени места – м. Май 2025г.
          Акценти, Без категория
          Сдружение с нестопанска цел „Местна инициативна група – Мъглиж, Николаево” е регистрирано в Търговския регистър и регистър на юридическите лица с нестопанска цел
          Сдружение с нестопанска цел „Местна инициативна гр ...
          Акценти, Без категория
          Влиза в сила нов регламент относно защитата на европейските занаятчийски и промишлени продукти
          Акценти
          Съобщение за Укрепване свлачище SZR 22.67341-01 на общински път SZR 3085 (ІІІ5007) Ветрен – Сливито
          Във връзка с изпълнение на обект „Укрепване свлачи ...
          Акценти
          Съобщение – технически преглед на язовир „Копринка“
          СЪОБЩЕНИЕ           Община Мъглиж уведомява населе ...
          Акценти
          Програма за Цветница – 2025г.
          Акценти
  • КОНТАКТИ
Начало » Решение 2274-НС от 20.03.2021г. на ЦИК
by admin0 CommentsПубликувано на 22.03.2021

Решение 2274-НС от 20.03.2021г. на ЦИК

Централна Избирателна Комисия


РЕШЕНИЕ
№ 2274-НС
София, 20 март 2021 г.

ОТНОСНО: гласуване с подвижна избирателна кутия на избиратели с трайни увреждания, поставени под задължителна карантина или задължителна изолация

На основание чл. 57, ал. 1, т. 1 и чл. 237 – 239 от Изборния кодекс Централната избирателна комисия 

 

Р Е Ш И:

 

І. Откриване на изборния ден

1. Изборният ден в подвижната секционна избирателна комисия (ПСИК) се открива при спазване на реда на т. 1 – 3, раздел ІІІ „Изборен ден“ от Методическите указания за СИК за гласуване с хартиени бюлетини, приети с Решение № 2261-НС от 19 март 2021 г.

2. Членовете на ПСИК разпределят помежду си функциите, които ще изпълняват в изборния ден, с решение, за което се съставя протокол.

3. Членовете на ПСИК разкъсват плика с печата на ПСИК, след което нараняват печата и поставят най-малко три отпечатъка върху протокола за маркиране на печата (Приложение № 82-НС). Протоколът се подписва от членовете на ПСИК.

4. Избирателната кутия и кутията за отрязъците от бюлетините се запечатват с хартиени ленти, подписани от присъстващите членове на комисията и се подпечатват с печата на комисията.

5. Върху избирателната кутия се залепва лист с формат А4, на който с големи букви е изписано, че избирателят може да изрази своя вот само със знак „Х“ или „V“, поставен с химикалка, пишеща със син цвят.

6. След извършването на тези действия председателят на ПСИК обявява изборния ден за открит и уведомява РИК.

7. В изборния ден членовете на ПСИК са длъжни да носят предоставените им отличителни знаци по образец, утвърден от ЦИК.

8. За работата на ПСИК кметът осигурява превозно средство за придвижване на членовете на комисията до домовете на избирателите, така че то да побират членове на ПСИК и кутията за гласуване.

9. При посещенията на адресите на избирателите ПСИК носи със себе си списъка за гласуване с подвижна избирателна кутия, избирателната кутия, бюлетините, непрозрачната кутия за поставяне на отрязъците, списъка за допълнително вписване на придружителите (Приложение № 72-НС), печата на ПСИК и химикалка, пишеща със син цвят.

ІІ. Гласуване

Гласуването се извършва при спазване на противоепидемичните мерки съгласно Указания на министъра на здравеопазването.

10. Избирател с трайно увреждане, поставен под задължителна карантина или задължителна изолация, което не му позволява да упражни избирателното си право в изборното помещение, подал е заявление по съответния ред, определен в Изборния кодекс, и е вписан в избирателен списък за гласуване с подвижна избирателна кутия, се посещава в изборния ден от подвижна секционна избирателна комисия (ПСИК), за да упражни правото си на глас.

11. Гласуването се извършва в дома на избирателя с трайно увреждане.

Гласуване на избирател, поставен под задължителна карантина или задължителна изолация, при възможност пред входа на жилището.

Гласуването се извършва в следната последователност на действия:

– Подвижната избирателна кутия се поставя на достъпно и видно място в дома на избирателя.

– Членовете на ПСИК сверяват данните от документа за самоличност на избирателя с тези от списъка за гласуване с подвижна избирателна кутия и вписват ЕГН, вида и номера на документа за самоличност. Избирателят получава от член на ПСИК химикалка, пишеща със син цвят, и бюлетина, която се откъсва от кочана пред него, след което се сгъва и подпечатва на едно място на гърба от члена на ПСИК при предаването й. След като избирателят отбележи своя вот, сгъва бюлетината по указания начин и я подава на членовете на комисията. Член на ПСИК поставя втори печат на гърба, проверява номера на бюлетината за съответствие с номер в кочана и откъсва отрязъка с номера на бюлетината за пускане в непрозрачната кутия. Документът за самоличност остава в членовете на комисията до полагане на подписа от избирателя в списъка за гласуване. В графа забележки на списъка за гласуване член на комисията вписва часа на гласуване.

12. В помещението с избирателя не могат да присъстват други лица. Изключения се правят, когато избирателят не може да извърши сам необходимите действия и се налага гласуване с придружител, посочен от избирателя. Членовете на ПСИК не могат да бъдат придружители.

13. При гласуването с придружител се прилагат общите разпоредби при гласуването с придружител в СИК – точка 6, раздел ІІІ „Изборен ден“, от Методическите указания за СИК.

14. Членовете на ПСИК посещават избирателите по домовете им до изчерпването им в списъка, но не по-късно от 20.00 часа, а когато в 20.00 часа има непосетени избиратели – гласуването продължава, но не по-късно от 21.00 часа.

15. В случай че избирател не бъде открит на заявения от него адрес, в графа „Забележки“ на списъка за гласуване срещу името на избирателя се отбелязва това обстоятелство и списъкът се подписва от членовете на ПСИК, които обслужват кутията.

16. След приключване на гласуването отворът на подвижната избирателна кутия се залепва с хартиена лента, на която се отбелязва часът на последното гласуване, който не може да бъде по-късно от 21.00 часа. Хартиената лента се подписва от членовете на ПСИК, които обслужват кутията, и се подпечатва с печата на комисията. След това кутията се връща в помещението, осигурено от кмета на общината. Броенето на гласовете започва в 20.00 часа, съответно 21.00 часа.

17. Членовете на ПСИК могат да гласуват с подвижна избирателна кутия след дописване в списъка за гласуване с подвижна избирателна кутия и представяне на декларация по образец (Приложение № 17-НС), че не са гласували и няма да гласуват на друго място.

18. В списъка за гласуване не се допуска вписване на други избиратели извън вписаните в него при предаването му и дописаните членове на ПСИК.

19. Преброяването на гласовете и попълване на протокол на СИК  (Приложение № 97-НС-х от изборните книжа) се извършва в помещението, определено със заповед на кмета на общината.

20. За преброяването на гласовете и предаването на изборните книжа и материали от ПСИК на РИК се прилагат съответните правила от Методическите указания за СИК за гласуване с хартиени бюлетини, приети с Решение № 2261-НС от 19 март 2021 г.

 

Председател: Александър Андреев

Секретар: Севинч Солакова

МБ/ЛТ

* Публикувано на 20.03.2021 в 19:19 часа

Дата на публикуване: 22/03/2021

Предишен
Следващ
logologo
За връзка с Община Мъглиж
 0800 18049

 Пл.“Трети март “, № 32

 04321 / 33-01

 04321 / 22-55

 [email protected]

© 2022 Община Мъглиж | Уеб дизайн и разработка: Simply Impressive
  • Към Уебсайт – до 2019 г.
  • Към Уебсайт – от 2019 г. до 2021 г.