cropped-fav.png
04321 / 33 01[email protected]
Понеделник — Петък: 8:30 ч. - 17:00 ч.
ПОДАЙ СИГНАЛ
logologo
  • ЗА МЪГЛИЖ
        • За Общината

          • За общината
          • Банкови сметки
          • Профил
          • Образование
          • Култура
          • Спорт
          • Общински вестник
          • Видни личности
          • Избори – архив
          • Галерия
        • Икономика и бюджет

          • Съвременно развитие
          • Бюджет
          • Финансови отчети и доклади
          • Европейски проекти
          • МИГ – Мъглиж, Казанлък и Гурково
        • КМЕТ НА ОБЩИНА МЪГЛИЖ

          Д-р Душо Иванов Гавазов

          Телефон : 04321 / 33-01
          E-mail: [email protected]

  • АДМИНИСТРАЦИЯ
        • Администрация

          • Кмет
          • Заместник-кметове
          • Секретар
          • Кметове на кметства
          • Кметски наместници
          • Структура на общинска администрация
          • ISO Секртификати на Община Мъглиж
          • Контакти с администрацията
        • Административни услуги

          • Правила за работа
          • Гражданска регистрация и актосъставяне
          • Общинска собственост
          • Устройство на територията
          • Кадастър
          • Местни данъци и такси
          • Нотариална дейност
          • Социални дейности
          • Транспорт
          • Търговия, туризъм, транспорт
          • Селско стопанство и транспорт
          • Контрол на строителството
          • Правни и административно-технически услуги
          • Зелена система
          • Други услуги
        • Нормативни документи

          • Устройствен правилник
          • Програми и стратегии
          • Вътрешни правила, документи и протоколи
          • Достъп до обществена информация
          • Защита на личните данни
          • Кметски заповеди
          • Регистри
          • Отчети
          • Декларации по ЗПУКИ
          • Декларации и регистър на декларации по ЗПКОНПИ
  • ОБЩИНСКИ СЪВЕТ
    • Председател
    • Заместник-председател
    • Общински съветници
    • Постоянни комисии
    • Правилник
    • Дневен ред, материали и становища
    • Решения
    • Проекти на наредби
    • Наредби
    • Декларации и регистър на декларации по ЗПКОНПИ
    • Декларации по ЗПУКИ
    • Контакти - Общински съвет
  • Начало
  • ИНФОРМАЦИЯ
        • Профил на купувача

          • Обществени поръчки
          • Вътрешни правила
        • Обявления и търгове

          • Обявления
          • Търгове
          • Инвестиционни предложения
          • Избори – 02.10.2022г.
        • Е-услуги

          • Обща информация
          • Е-услуги с електронен подпис
          • Деловодна справка
          • Местни данъци и такси към Община Мъглиж
          • Електронни услуги на НАП
          • Електронни услуги на НОИ
          • Регистър на обществените поръчки
          • Национален концесионен регистър
          • Подай сигнал
  • НОВИНИ
        • График дежурства кметове и наместници м.Февруари 2023г.
          Акценти
          Предоставяне на нови социални услуги от „Център за социална рехабилитация и интеграция“ в Община Мъглиж
          Акценти
          Временно прекъсване на електронните административни услуги на 28.01.2023г.
          Поради планирана профилактика от Изпълнителна аген ...
          Акценти
          Важно съобщение във връзка с появата и разпространението на насекомния вредител „Борова процесионка“ по иглолистните видове на територията на Община Мъглиж
          Акценти
          Заповед № РД-01-12 от 16.01.2023г. на РЗИ Стара Загора за въвеждане на временни противоепидемични мерки на територията на област Стара Загора
          Акценти
          Съобщение за въвежда временна организация на движението от 12.01.2023г.
          Във връзка с изпълнение на проект „Изграждане и ре ...
          Акценти
          Съобщение за провеждане на стрелби на УЦ ”Тюлбето”
          СЪОБЩЕНИЕ      На основание Писмо № 3-3128/ 20.12. ...
          Акценти
          Записване за дърва за огрев за отоплителния сезон 2023/2024 г.
          Обява за жителите на гр. Мъглиж Записване дърва за ...
          Акценти
          РАБОТНО ВРЕМЕ С ГРАЖДАНИ НА 23 и 30.12.2022 г.
          На 23 и 30 декември 2022 г. Общинска администрация ...
          Акценти
          Съобщение за въвежда временна организация на движението от 14.12.2022г. до 15.01.2023г. в обхват – от пътен възел „I-5 (Е85) – SZR1081“ до ул. „Дружба“, с. Тулово.
          Акценти
          ВАЖНО! РАБОТНО ВРЕМЕ ГЛ.АРХИТЕКТ – ДЕКЕМВРИ И ЯНУАРИ
          РАБОТНО ВРЕМЕ НА ГЛАВЕН АРХИТЕКТ ЗА МЕСЕЦ ДЕКЕМВРИ ...
          Акценти
          Съобщение за провеждане на стрелби на УЦ ”Тюлбето”
          СЪОБЩЕНИЕ      На основание Писмо № 3-2919/ 29.11. ...
          Акценти
  • КОНТАКТИ
  • ЗА МЪГЛИЖ
        • За Общината

          • За общината
          • Банкови сметки
          • Профил
          • Образование
          • Култура
          • Спорт
          • Общински вестник
          • Видни личности
          • Избори – архив
          • Галерия
        • Икономика и бюджет

          • Съвременно развитие
          • Бюджет
          • Финансови отчети и доклади
          • Европейски проекти
          • МИГ – Мъглиж, Казанлък и Гурково
        • КМЕТ НА ОБЩИНА МЪГЛИЖ

          Д-р Душо Иванов Гавазов

          Телефон : 04321 / 33-01
          E-mail: [email protected]

  • АДМИНИСТРАЦИЯ
        • Администрация

          • Кмет
          • Заместник-кметове
          • Секретар
          • Кметове на кметства
          • Кметски наместници
          • Структура на общинска администрация
          • ISO Секртификати на Община Мъглиж
          • Контакти с администрацията
        • Административни услуги

          • Правила за работа
          • Гражданска регистрация и актосъставяне
          • Общинска собственост
          • Устройство на територията
          • Кадастър
          • Местни данъци и такси
          • Нотариална дейност
          • Социални дейности
          • Транспорт
          • Търговия, туризъм, транспорт
          • Селско стопанство и транспорт
          • Контрол на строителството
          • Правни и административно-технически услуги
          • Зелена система
          • Други услуги
        • Нормативни документи

          • Устройствен правилник
          • Програми и стратегии
          • Вътрешни правила, документи и протоколи
          • Достъп до обществена информация
          • Защита на личните данни
          • Кметски заповеди
          • Регистри
          • Отчети
          • Декларации по ЗПУКИ
          • Декларации и регистър на декларации по ЗПКОНПИ
  • ОБЩИНСКИ СЪВЕТ
    • Председател
    • Заместник-председател
    • Общински съветници
    • Постоянни комисии
    • Правилник
    • Дневен ред, материали и становища
    • Решения
    • Проекти на наредби
    • Наредби
    • Декларации и регистър на декларации по ЗПКОНПИ
    • Декларации по ЗПУКИ
    • Контакти - Общински съвет
  • Начало
  • ИНФОРМАЦИЯ
        • Профил на купувача

          • Обществени поръчки
          • Вътрешни правила
        • Обявления и търгове

          • Обявления
          • Търгове
          • Инвестиционни предложения
          • Избори – 02.10.2022г.
        • Е-услуги

          • Обща информация
          • Е-услуги с електронен подпис
          • Деловодна справка
          • Местни данъци и такси към Община Мъглиж
          • Електронни услуги на НАП
          • Електронни услуги на НОИ
          • Регистър на обществените поръчки
          • Национален концесионен регистър
          • Подай сигнал
  • НОВИНИ
        • График дежурства кметове и наместници м.Февруари 2023г.
          Акценти
          Предоставяне на нови социални услуги от „Център за социална рехабилитация и интеграция“ в Община Мъглиж
          Акценти
          Временно прекъсване на електронните административни услуги на 28.01.2023г.
          Поради планирана профилактика от Изпълнителна аген ...
          Акценти
          Важно съобщение във връзка с появата и разпространението на насекомния вредител „Борова процесионка“ по иглолистните видове на територията на Община Мъглиж
          Акценти
          Заповед № РД-01-12 от 16.01.2023г. на РЗИ Стара Загора за въвеждане на временни противоепидемични мерки на територията на област Стара Загора
          Акценти
          Съобщение за въвежда временна организация на движението от 12.01.2023г.
          Във връзка с изпълнение на проект „Изграждане и ре ...
          Акценти
          Съобщение за провеждане на стрелби на УЦ ”Тюлбето”
          СЪОБЩЕНИЕ      На основание Писмо № 3-3128/ 20.12. ...
          Акценти
          Записване за дърва за огрев за отоплителния сезон 2023/2024 г.
          Обява за жителите на гр. Мъглиж Записване дърва за ...
          Акценти
          РАБОТНО ВРЕМЕ С ГРАЖДАНИ НА 23 и 30.12.2022 г.
          На 23 и 30 декември 2022 г. Общинска администрация ...
          Акценти
          Съобщение за въвежда временна организация на движението от 14.12.2022г. до 15.01.2023г. в обхват – от пътен възел „I-5 (Е85) – SZR1081“ до ул. „Дружба“, с. Тулово.
          Акценти
          ВАЖНО! РАБОТНО ВРЕМЕ ГЛ.АРХИТЕКТ – ДЕКЕМВРИ И ЯНУАРИ
          РАБОТНО ВРЕМЕ НА ГЛАВЕН АРХИТЕКТ ЗА МЕСЕЦ ДЕКЕМВРИ ...
          Акценти
          Съобщение за провеждане на стрелби на УЦ ”Тюлбето”
          СЪОБЩЕНИЕ      На основание Писмо № 3-2919/ 29.11. ...
          Акценти
  • КОНТАКТИ
Начало » Достъп до обществена информация
by admin0 CommentsПубликувано на 13.10.2021

Достъп до обществена информация

Отговорен служител за работа с клиенти по Закона за достъп до обществена информация –

Юлка Кехайова

работно място: Община Мъглиж, стая № 303, тел.: 04321 3301

Заявление за достъп до обществена информация можете да подадете в стая 303, всеки работен ден от 8.30 часа до 17.00 часа /без прекъсване/ на адрес: гр. Мъглиж 6180, пл. „Трети март“ №32

Заявление за достъп до обществена информация можете да подадете и по електронен път като го изпратите на e-mail адрес: [email protected]

По Факс: 04321 / 22 55

Искането за информация може да бъде устно запитване или писмено заявление. Бихте могли да използвате и двата начина.

Когато заявителят не е получил достъп до информация въз основа на устно запитване или счита, че предоставената му информация е недостатъчна, той може да подаде писмено заявление.

Заявлението може да бъде доставено в стая 303 на Община Мъглиж, получено по факса или по електронната поща на Община Мъглиж

Заявленията за предоставяне на достъп до обществена информация са в писмена форма и съгласно чл. 25, ал. 1 от ЗДОИ задължително съдържат:

1. Трите имена или наименованието и седалището или адреса на заявителя.

2. Адрес за кореспонденция със заявителя, необходимо е да бъде посочен адрес по избор на заявителя, на който той получава кореспонденцията си.

3. Описание на исканата информация.

4. Предпочитаната форма за предоставяне на достъп до исканата информация.

5. Дата, подпис и печат в случай, че информацията се иска от юридическо лице.

Заявление за достъп до обществена информация, несъдържащо горните задължителни реквизити се оставя без разглеждане.

Заявителите могат да ползват Формуляри-образци, които гражданите и юридическите лица, могат да получат от стая 303 на Община Мъглиж или да изтеглят от ТУК

Файлове за изтегляне:
  • Заявление за достъп до обществена информация
  • Bътрешни правила за достъп до обществена информация в Община Мъглиж
  • Отчет за постъпилите заявления за достъп до обществена информация за 2016г.
  • Отчет за постъпилите заявления за достъп до обществена информация за 2017г.
  • Отчет за постъпилите заявления за достъп до обществена информация за 2018г.
  • Отчет за постъпилите заявления за достъп до обществена информация за 2019г.
  • Отчет за постъпилите заявления за достъп до обществена информация за 2020г.
  • Отчет за постъпилите заявления за достъп до обществена информация за 2021г.
Предишен
Следващ
logologo
За връзка с Община Мъглиж
 0800 18049

 Пл.“Трети март “, № 32

 04321 / 33-01

 04321 / 22-55

 [email protected]

© 2022 Община Мъглиж | Уеб дизайн и разработка: Simply Impressive
  • Към Уебсайт – до 2019 г.
  • Към Уебсайт – от 2019 г. до 2021 г.